20 Temmuz 2009 Pazartesi

Tatil sonrası...

20 Temmuz
Eveet yazacak çok şey var. Önce haberler: Artık kendimizi yana çevirebiliyoruz. Ayakları kaldırıyoruz önce havaya, sonra hoop yana düşüyor bedenin geri kalan kısmı. Eğer başımız o yöne bakıyorsa dönmek daha kolay; değilse biraz uğraşmak gerekiyor.
Çeşme tatilimizin ilk gününde Can uyku töreni şeklindeydi. Süper uyudu bütün gün. Gece de uyuyup bize izin verdi akşam yemeği için. Uçakta da uyuduk bir güzel zaten gelirken. Sadece iniş kalkışlarda meme vermek için ağzını zorla açmam gerekti yavrunun, ama kulaktan yana bir sıkıntı olmadı maşallah. Sonra ikinci gün bizi dumur etti. Sahilde 8 saat falan uyumadı, 15 dklık şekerlemeler yaptı sadece. Ama hiç de ağlamadı, öyle takıldı kendi başına. Sonra sandım ki akşam 19da dalacak banyo sonrası o da olmadı tabii. 22:30 civarıydı uyudu. Tatilde eve geç dönünce her gece rüya öğünü verebildim. Böylece sabaha kadar uyudu kuzu. İlk tecrübelerin arasında, ilk güneş kremi, -mustela süper-, ilk sahilde uyuklama, ilk kez başka bir evde kalma, ilk uçağa binme var:) Hepsini muhteşem tolere ettik, yenilikleri sevecek benim oğlum..
Bugün de dr randevumuz vardı. 3 aylık sizelarına gelmişiz:) çok komik insan mutlu oluyor anne olunca. 5620 kg, 60.7 cmiz. Herşey gayet yolunda, biraz daha karın üstü hareketler yapmamız lazım. Bizimki keyif adamı, karın üstü koyunca mutlu mutlu bekliyor, alıştırma şart.
Sonra da aşıları olduk. İlk aşıda 10 sn ağladık sadece.. Önce pnömokok, sonra da karma aşı. İçim gitti nasıl ağladı, kıpkırmızı oldu, iç çekti sonra hep.. Sonra da ağızdan rota aşısı oldu. Onu da yuttuk bir güzel. Çok azıcık mızmızlık var bir de halsizlik, uyuyoruz bol bol. Şimdi ağrı kesici şurup verdik, onu da yutturduk Allahtan, keyifler iyi, maşallah.
Yarın ilk seansımı yapıyorum, bana ve oğluma kolay gelsin…