29 Temmuz 2009 Çarşamba

1 konu 1 konuk

Sanırım TRT 1'de böyle bir program vardı. Dün akşam "Ya Can'ın uyuma rutininde yanında hep ben varım, yarın öbür gün ben olmazsam uyur mu acaba?" düşüncesini takriben odaya konuk olarak babamızı çağırdım. Dedim ki "Bu akşam sen ol yanında bence". O da bayıla bayıla "Tabii ki" dedi.
Amaaaa gelin görün ki, 2.5 aylık alışkanlığı şak diye değiştirmek mümkün değil tabii.. Baba benim Can'ı uyumadan önce meme vemeye alıştırdığım için uyumadığını -15 dk sonunda katılıyordu neredeyse!!- söylese de bence esas mesela alıştığı gibi olmamasıydı durumun. Bu akşam tekrar deneyeceğiz hep birlikte.. Ama dün akşam yapılan hataları yapmadan, hatalar için şöyle buyrun:
1.Acele etmeyeceğiz, iyice gevşemesini ve uykuya hazır hale gelmesini bekleyeceğiz.
2.Ben odadan hemen çıkmayacağım, -ki kokum biraz daha gezinsin odada..
3.Babaya karışmayacağız, "Omzuna koy, ay bak gerildi çocuk, ver bana emzireyim, yok yok olmayacak, tüh tüh tüh" gibi cümlelerle babayı kasmayacağız.
4.Bir de tabii banyosunu yaptıracağız. Böylece babanın deyimiyle "melekeler iyice gevşeyecek :)"
5.Tabii ki en önemlisi, alışkanlık değiştireceğiz diye Can'ı germeyeceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder