20 Temmuz 2009 Pazartesi

12 Temmuz
Dün gece baba, amca, şahidimiz , ben ve Can dışarı çıktık. Kuzu uyandı, emdi, takıldı sonra.. Mıgırdanmaya başlayınca kalktık, ama bayağı durdu, bize izin verdi:) -Gerçi bu izin lafını pek sevmiyorm ama..- Eve gelince altını açarken uyandı, 23e doğru uyudu ben dedim ki 5e kadar uyur. Ama 2de kalktı. Sonra da 4 buçuk gibi ve sabah altıda. Ama altıda kalkması gazdı. Uyanmadan uyuttum yine. Sonra yedi buçukta emmeye kalktı. Sonra uyudu tekrar. Nautilus'a gittik orada da uyudu kuzu 3 saat kadar. Ama iki gündür sık uyanıyor ve gazı var. Bence benden dolayı. Çünkü benim de midem ağrıyor, ishaldim vs. Umarım toparlar artık. Uyku saatine karar veremiyorum. Gece 23 de rüya öğününe uyandırsam mı yoksa uyanmasını beklesem mi bilemiyorum. Esas düzen sanırım 7de uyuması ama bir türlü o kadar erken uyutamadık, pek de denemedik. Aslında 21e çektik şimdi, eskiden 22 gibiydi. Dur bakalım belki o da olur. Ama pratik hayat için 7 mantıklı, çünkü akşam yemekleri koştur koştur oluyor. 19da uyusa, sonra gece ek emmeye kalksa, bize zor olur mu? Yani gece ek emdirmek, dışarı çıkarsak mesela? Gerçi uyanmazsa kendiliğinden dert diil.. Bilemedim:( Bir de bugün inanılmaz bir başağrım var… Ne yaptıysam geçmedi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder