20 Temmuz 2009 Pazartesi

17 Haziran 2009
Bugün sabaha geç uyandık. Sabah 5 buçuk ve yedide kalktı Can’ım. Ama sadece 5 -10 dk emdi uyudu. Ben de panik oldum niye kalkmıyor diye. Neyse sonra 9 buçukta kalktı. Bir memeyi 30 dk emdi. Artık ikinci memeyi de boşaltıyor. Uykularımız 2.5-3 saat sürüyor. Bu akşamla birlikte 3 gecedir 10da uyuyor:) Eğer bu gece de 2.5 gibi kalkarsa düzenimsi bir durum olacak:) Ben de panik oldum süt yetmezse diye sürekli su içiyorum. O da tansiyonumu düşürüyor galiba.
Kendi kendine de eğer meme verip sakinleştirirsem uyuyor, yoksa pışpış gerekiyor. Ama yatakta yapıyorum. Kucağa alınmadan duruyor. Biberon ve emzik konularında kafam karışık biraz. Bakalım ne zaman biberonla süt vermeye cesaret edeceğim. Bu arada aşırı uyku halini dünkü ıhlamurlu banyoya bağladım:) Aman dikkat,ıhlamuru banyo suyuna eklemek lazım, direkt o suyla banyo yaptırmak iyi değil sanırım. Ceviz yaprağının da gevşemeye iyi geldiğini duydum, onu henüz denemedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder