20 Temmuz 2009 Pazartesi

9 Temmuz
Cannnnn çok güzel oluyor... Her gün yeni bir ses, çığlıklar, gülmeler gırla:) Evvelsi gün 2 saatte bir uyanıp emdi ama dün ve bugün iyi gidiyor. Dün gece 22:00-03:00 arası uyudu. Bu sefer banyo yaptırmadan uyuttum ki, arada yapamazsak uyuyor mu diye merak ettim:) Emdi uyudu. Bütün gün kaka yapmamıştı, gece uyumadan evvel 2 tane bez doldurdu arka arkaya.. Annelerin bloglarına bakıyorum da herkes aynı şeyi anlatıyor, düzen ve rutin. Ben bile kafayı takmıştım bir ara abartı. Şimdi daha iyiyim. Kendi içinde bir düzeni var. Geceleri gündüzden ayırd ediyor, kendi kendini yatıştırabiliyor, halen emziğe gerek duymuyorum, kendi kendine uyuyor, uyuyamayınca da çok az pışpışla sakinleşip dalıyor yavru. Gaz desen kırık yılda bir, gark da yapıyor pırt da yapıyor:) Maşallah maşallah.
Geçtiğimiz yaklaşık iki ay zarfında Can'dan kaynaklanan hiçbir sorun yaşamadım annelik adına. O kadar melek ki yetersizlik hissetmedim hiç, ay yemiyor, ay uyumuyor diye. Hazırsan çok güzel bir şey. Bir de dürüst olmak lazım, bence büyüdükçe daha ısınıyor insan. İletişim başlayınca daha anlıyorsun anne olduğunu. Yoksa sana emanet edilmiş bir varlığa iyi bakmak telaşesi ilk haftalar. Ben daha çok kendimi yedim bitirdim. Hayatta neredeyim vs. Gerçi gelir bana böyle ara sıra.. Evde olunca herhalde daha çok zaman oluyor, hayatın hektik koşturmacası olmayınca..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder