20 Temmuz 2009 Pazartesi

6 Temmuz
Geçen akşam yaptığım bir stratejik hata nedeniyle Can'ın muhteşem bir ağlama törenine şahit olduk. Ben tabii zamansız sağınca sütleri yavru açlıktan katılıyordu!! Baba ve ben çok panik olduk. Süt ısıttık falan. Ama ben kastım biberon vermeyeceğim diye. Gerek de kalmadı, memede uyudu sonra. Ama çok korktuk. Dün de bahçedeydik yine. Akşam uykusu biraz komikti. 19 da uyudu 23de kalktı. Ben de dedim ki sabaha kadar uyur şimdi. Ama 3,5,7 ve 9da uyandı:) Biraz zor oldu. 2 saatte bir uyanınca garip oluyor insan. Dün banyo da yapmadı belki ondan. Sabah muhteşemdi sesler yine! Ve yine kendi kendine uyudu… Bu arada brüt-dara usulü ile tartıldık 5500civarıyız sanırım:) Gazlardan yana iyiyiz.. Ama sanki toplamında 3-4 gündür değişikler oluyor, büyüyor mu ne?:)


4 Temmuz
Neyse öğlen oldu, bu saate kadar gazla ilgili sıkıntılardan eser yok:) Şimdi uyumaya çalışıyor yavru sessiz sakince:) Sesler muhteşem!! İnsan yemek istiyor cidden. Gece de iyi uyudu. 3te kalktı, sonra da 7 de kalktı.

3 Temmuz
Dün ve bugün gazlıyız biraz ilk defa. Birkaç teorimiz var. Fasulye, sarımsak ve az su içimi bir araya gelmiş olabilir. Karnına sıcak paketlerden koymak iyi geliyor. Biraz da masaj. Masaj için Ayşe Öner'in kitabına bakıyorum. Ama zaten elimizi koymak da iyi geliyor sanırım..Sakinleşince uyuyor yavru. Dün misafirlikten geldik. Banyo yaptıramadık. Yine gazı vardı, 23de yattı, 2 , 5 buçuk ve yedide kalktı. Sonra yine gazı oldu. Bugün çıkardığı sesler uzadı ve çeşitledi. 15 dakika dıgıldıyor yavru:) Çok lokum.. Ben su seviyemi arttıracağım biraz. Bacak hareketleri çok güçlendi. Umarım kilomuz da yolundadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder