3 Ağustos 2009 Pazartesi

Kafası feci karışmış bir anne...

Yüksek sesle düşünüyorum:
Şimdi sabah ilk memesini 6-7 gibi alıyor. Sonra biraz oyun, eğlence, hoşbeş yapıyoruz. 9-10 gibi uyuyor. Yaklaşık bir saat civarı. Ben tekrar meme veriyorum. Yani arada 3 saat geçmiş oluyor. Bu aylarda 3-4 saat aralıklı beslemek lazım (Bir fikre göre ise 2.5 saat ideali).
Bir de iki memeyi de vereyim ben. Belki tek meme yetmiyor ve o yüzden de mızıklıyor.
Sonra öğlen 13-14 e kadar ayık kalıyor. Bu civarlarda yine en fazla 45 dk süren bir uykusu oluyor.
Dolayısı ile ikinci öğünü 13 gibi alıyor. Yani, 7-10-13 e mantıklı, 3er saat ara ile besleniyor.
Bundan sonrası cozutuyor bence. Çünkü akşam 19a kadar ayakta. Teoriye göre 4.öğünü 16 gibi almalı. Ama ben dayanamayıp aralarda besliyorum. Böyle olunca da sneaklerle geçiyor. Yani sütün yağlı kısmı gelmiyor, doymuyor, viyaklıyor, doymadığı için uyuyamıyor da.
Halbuki geceleri muhteşem emiyor. Hem karnı doyuyor. Hem de hemen uyuyor.
Demek ki neymiş,
1.2.5-3 saatten önce meme vermemeli –ki süt biriksin. Yoksa cidden, süt olmadığının farkındayım.
2.Çok vızıldarsa aralarda belki emzik? Bol oyun..
3.Kucağa almadan olabildiğince çok dayanmalı yatakta. Bugün ilk defa kucağa alışmış bir görüntü verdi, amanın!! Ona da yazık bize de..
4.Emzirme saat ve uykularını tekrar not edeyim bakalım.
5.Bir de akşam 15 gibi bir uyku daha çekse sanki akşama daha iyi dayanır…
6.Bölük pörçük vermeyeyim, iyice doyana kadar memeyi bırakmak yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder