2 Ağustos 2009 Pazar

Aşağıdaki resmin açıklaması :)

Biz cuma akşamı bara gittik. "Biz"den kastım, baba ve ben :)
Aslında olay şöyle gelişti. Can'ın gece uykuları yaklaşık 1.5 aydır düzene girince, Cesaria Evora da burnumuzun dibine konsere gelince gitmemek ayıp olurdu. Evora'yı ilk, Nişantaşı'nda bir kiytap evinin önünden geçerken duymuş ve içeri girip albümünü almıştım. Senee de sanırım 2002 idi.. Çok etkilenmiştim, çok severim.
Can'ı yıkadık, emzirdik, uykuya hazırladık, uyuttuk.. Yine baba ile birlikte. Yemeğimizi yedik. Babaannemiz geldi.. Ona gerekli talimatları verdik:
1.Biz gelene kadar uyanmama ihtimali yüzde 80. Bu yüzden endişeye gerek yok.
2.Telsizden duyabilirsiniz Can'ı, ama arada bakarsanız iyi olur, bazen döne döne başı parmaklıklara dayanıyor.
3.Uyanırsa da bağıra çağra ağlamaz, panik olmayın.
4.Bir iki mık mık ederse pışpışlayınca uykuya geri dönebilir.
5.Ama yok Can'ın canı o gece başka birşey istiyorsa, iki mıkmıktan sonra alo deyin.
Nitekim 23'de eve döndük, 9 dakika sürdü taksi ile..Can'ım da mışıl mışıl uyuyordu.
Biz baba ile çok eğlendik. Ben aylar sonra zarif bir elbise giydim, kendimi çok güzel hissettim:)
Gecenin ilk bir ve son bir saatinde Can konuşmamız ise çok komikti -arada yarım saat kaldı zaten- :).Hatta bir ara Evora şarkıları Fenerbahçe'de uçuşurken biz cep telefonumdan Can'ın resimlerine bakıyorduk :)
Onlardan birini şimdi ekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder