25 Ağustos 2009 Salı

Düzen düzen bir yere kadar...

Şimdi her çocuk farklıdır diyeceğim çok klişe olacak.. Ya da düzen dediğin zamanla oturur desem bu da doğru değil.. Büyüdükçe düzen değişir, ayak uydurmak lazım demek en doğrusu sanırım. Blogu okuyanlar bilir, zaman zaman düzen delisi oluyorum. Bazen de bir rahat bir rahat oluyorum. Ben de anlamıyorum kendimi:)

Şu anda kafama takılan neden uykuların daha hassas olduğu ve çok da derin uykuya geçemiyor olmamız. Aslında derin uykuya yatınca geçiyoruz. Ama gece 1'den sonra başlayan uyanmalar zincirine bir çözüm bulmam lazım.

Dün bahsettiğim gibi rüya öğünü verdim 23'de. Bence iyi oldu ilk uyanma 02:30'a sarktı. Yani 1 civarı uyanmadık. Diğer uyanma saati biraz enteresandı; 04:30 ?? Haydaa dedim, emdik ya 2 saat önce. Neyse yine emzirdim, herhalde ilkinde tam doymadı diye.

Şimdiki planım şundan ibaret:
1.Rüya öğününü daha da geç vereceğim, 00:00 gibi. Böylece 02:30'u daha da ileri atabilirim.
2.Yatma saatinde bence değişikliğe gerek yok, 19-20 arası uyuyoruz bu güzel.
3.Sabah da kalkma saati 6-7 arası, bu da iyi.
O zaman gece beslenmesini ayarlarsam bu iş tamam. Bir ihtimal gündüz doymuyor olması. Bu durum için de içtiğim su miktarını arttırıyorum bugün.

Bir teori de gece emzikle uyumaya alışan bebeklerin gece uyanınca kendilerini yatıştırmakta zorlanıyor olmaları. Bu bize uymuyor sanırım. Çünkü Can emzik bağımlısı değil, dalınca hemen atıyor ağzından.. Zaten haftada 2-3 gece uykusuna da emziksiz dalmasına özen gösteriyorum ki, unutmasın kendini yatıştırmayı..

Şu annelik ne garip, sürekli merak içindesin, doğru mu yapıyorum diye. Sonra da okuyorsun, daha da kafan karışıyor. Bu sefer de o karışıklığı toplamaya uğraş dur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder