16 Ekim 2011 Pazar

Bu nasıl bir pazardır?

Nasııııııl yoruuulduukkk size anlatamam!
Caniko 3 gündür ufak ufak hastalık sinyalleri veriyordu, dün tavan yaptı, bugün daha iyiydi.. Amaaaaaa mızık, ağlak, yemeyen, uyumayan (yiyemeyen-uyuyamayan), oyun oynayamayan, sık sık az az kaka yapan bir kuzucuktu :((

Şimdi misler gibi uyuyor, keyfi de iyi..
Ama 28 aydır bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum. Anneanneden gelen iki sütlacı gövdeye indirdim gerçi arada :) Baba desteğine rağmen bayıldık..

Bir de stres olup yorulunca iki numero için de üzülüyorum. Şimdiden iki çocuklu anne oldum galiba :)) Birinden alıp öbürüne veriyormuşsun/veremiyormuşsun gibi bir his..

3 günlük aradan sonra yarın sabah oyun grubumuza gidiyoruz. Can herşey için evde "Semaörtmen öğretti"deyip duruyor. Hayır ben hamilelikten beri şarkı söylerim, iki satır öğrenmedi, şu anda 5 farklı şarkı mırıldanıyor.

Geçen gün evde "heyyooo heeeeyyooooo" diye bir şarkı söylüyordu. Çözemedik ne olduğunu. Meğerse "hello" diye bir şarkı öğrenmişler :)))

Bir de bu ara yakaladığı ile "kutu kutu pense" oynuyor. Arkasını dönme kısmının repliği değişik: "Aaaaa hiç bir şey yok!"

2 yorum:

  1. I,inci hamileligin en guzel taraflarindan biri de, zor zamanlarin gececegini biliyor olmak. Bana dayanma gucu veriyordu ilk zamanlardaki bulanti ve asiri yorgunluk hallerinde. Umarim hamileligi kolay geciririsin.

    Ah o yetememe, hakkini yeme, ondan alip ona verme hissi yok mu! Sevimsiz bir his!

    Ben de Ela'ya bir turlu sarki ogreyemiyorum. Tek bir sarkimiz var soyleyebildi, "la,la,laa" o kadar. Ne acaba bu isin sirri?

    Canikoyu operim.

    YanıtlaSil
  2. Ya Dağlar kızı o his hiç geçmez herhalde.. Şarkı meselesini görmen lazım, ingilizce bile söylüyooorr :)) Can da sizi çok çok öper :)

    YanıtlaSil