6 Ekim 2009 Salı

Doğumgününün ardından...

Bu sefer yapmadım. Her doğumgünümde uzuuun uzuuun listeler yapardım, yeni yaş gelene kadar yapılacaklar, gezilecekler, görülecekler diye.. Bitmeyen bir liste. Bu sefer basit tuttum listeyi; sağlık önce, huzur ve keyif.

Dün gece yarısı emzirmesinde Can'ı emzirdikten sonra omzuma koyduğumda, başını bana doğru çevirdi. Nefesi de yanağıma değdi. O nefes alıp verdikçe minik minik sıcak sıcak nefes aldık beraber. Sonra kafasını boynuma gömdü, derin bir nefes aldı, uyumaya devam etti. Bu mucize değil de ne?

Bu ay her davranışı daha belirgin sanki, 20'sinde 5 ay bitiyor. Daha dik oturabiliyor desteklenince, kucaktayken kafasını oradan oraya çeviriyor. Sesler, görüntüler hepsi O'nu çok heyecanlandırıyor. Dün anneanesi ile beraber dergi baktı resmen! Tabii okumaktan çok yeme amaçlı şu anda:))

Ben de uyku düzeni, emme saati, uyku süresi gibi konuları serdim iyice. Gündüzleri 4 tane kısa şekerleme yapıyor. 45 dk ila 1 saat arası. Bazen belli olmuyor, 2 saate de uzadığı oluyor.. Geceleri aynı saatte yatmaya devam. Her gece düzenli iki kere uyanırken şimdi bazen bir kere uyanıyor. Emme süreleri inanılmaz kısaldı, ama doktorumuzun dediği gibi ihtiyacı olanı alıyor. Sonra gözleri odada gezinmeye başlıyor.

Bir ay sonra katı gıdalar geliyor, şimdiden heyecanlıyız ailecek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder