25 Ekim 2009 Pazar

Bir garip pazar Bir dalgın anne Bir kış modu

Çok komiğim. "Yeni annelere Yedi Not" başlıklı yazı yazıp, nedense 9 madde koymuşum??? Kirazsevdası yorum yazmasa hiç fark etmeyecektim :)

Pazarımız güzeldi, teyze ile birlikte kahvaltı, sahil, Bağdat Caddesi turları yaptık, biz yorulduk, Can Cin oldu :)

Şaşılası iki durumumuz vardı bugün. Birincisi; Can bugün kaka konusunda pek ketumdu. Hiç kaka yapmadı, biraz armut suyu verdim, biraz karnına masaj, ama gelen giden yok. Gerçi sıkıntılı, ağrılı veya nazlı değildi. O yüzden çok üstünde durmadım.

İkincisi ise benim sabahtan beri düşündüğüm duruma cevap oldu. Diyordum ki Cankuş acaba şu değişen saate nasıl uyum sağlayacak? Ben her sene kafayı takar düşünürüm şu değişen saatlere. En çok da erkenden kararıp, bizi akşam moduna sokan havaya üzülürüm. 17:30'da hava kararınca ben de günü bitmiş sayıyorum.. Ama bu sene farklı olur belki.

Neyse dağıttım konuyu:) Bugün Can toplamda 4 saatlik 4 tane şekerleme yaptı. Sonuncuyu öyle güzel bir saatte yaptı ki, gece uykusuna yeni saatle 19:30'da geçti. Yani tam da rutin yatma saatinde. Dolayısı ile kendi kendine ayarladı vücut saatini :)

Bir de uzun zamandır beklediğimiz fotoğraf geldi. Artık el baş parmağımıza ek olarak ayak baş parmağımızı da emiyoruz cork cork :)) Bu nasıl bir esnekliktir diyor insan izlerken. Hele hele bu ara hantal hisseden ben zevkle seyrettim Cankuşu bugün:)

2 yorum:

  1. =)
    ben basligi okudum, sonra madde sayısını da gordum, ama sen soyleyene kadar, baslikla madde sayisi arasindaki tutarsizligi farketmemistim, simdi soyle kim daha dalgın =)

    Of off su yeni saat sorunsali var bizde. zaten aksamlari 8 demeden uyuyordu, simdi 7 demeden uyumasini istemiyoruz, bugun beceremedik. bakalim nasil olacak meraktayiz.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. "Dalgın Anneler Klubü" kuralım oyun grubundan önce:))

    YanıtlaSil