21 Mayıs 2012 Pazartesi

Evdeki hesap, çarşı ve bulutlar..

Ay içime fenalık geldi!
Ciddiyim, bu ne biçim bir bahar ayı yaa. Hep diyordum ki oh mis gibi baharda doğum yapmak ne kolay, ne rahat, hava ılık bıdı bıdı...
Burnumu çıkaramadım dışarı burnumu...

Can'ın virütik sıkıntısı ateş ve köh köh öksürüğe döndü dün gece..
Gece 1.5 saatte bir Can'a, 2.5 saatte bir Ege'ye kalkan anne derin uykuya kaç saatte geçer? :) En baba matematik sorusu :)
Cevap: dııııttt!

Halbuki Ege'yi slinge, arabaya atıp site içi yürüyüşler yapacaktım, Can'ı okula bırakıp biraz dışarıda dolanacaktım tım tım tım.. Ama Can'ı okula bile göndermiyoruz.. nerde kaldı Ege'yi de alıp çıkalım. Ege'cik de minik ökürüklerle baş etmeye çalışıyor...

Büyük resimde iyiyiz -de.. Bir an önce hava açsın, kuzular iyi olsun, şöyle Haziran ayının ortalarını bulalım istiyorum...

Hadi gene yazarım ben..

2 yorum:

  1. SEÇİL!! Utanç içindeyim:( tebrik ederim arkadaşım. iki çocuklu yolculukta kolaylıklar, mutluluklar ve tabii sağlık dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil