28 Nisan 2010 Çarşamba

Bakıcılı hayat mimi derleme...

Herkese yorumları ve yazıları için çok teşekkür ederim :) Özgür yazdı, Yeliz yazdı, Sinem yazdı...

Denge bundan sonra benim için annenin mutluluğu demek, annenin taze taze çilek kokması, sabah güneşi gibi gülümsemesi, kikir kikir gülmesi demek...

Denge benim için yemek yedi yemedi, bakıcısı ile 8 saat benimle 4 saat geçirdi demek değil..

Denge benim için annenin anne olmaktan aldığı hazzı çocuğunun yüzündeki gülümsemeye dönüştürmek demek..

Denge demek geçen gün 45 dakika uyutmakla geçen sürede Can'ın sürekli kikirdemesi ile annenin de kopup, kahkahalarla uykuya geçmeleri demek :)

Sağolun blog dostları, cidden ve iyi ki, iyi ki varsınız :)

1 yorum:

  1. Sevgili Cancanimin annesi, ben mimi gordum, ancak henuz bir bakici bulamadigimiz icin yazamadim.
    operim

    YanıtlaSil