22 Ocak 2010 Cuma

Atta çantası mimi, şundan bundan..

Babamız iş gezisi için 2 gün yok, biz de soluğu anneannede aldık. Kar da yağacak diye, toplandık geldik :))Babaannemiz de çağırdı, ama kardan dolayı O'na gidemedik
:(( Onu da pazar günü göreceğiz..:)
Yarın annenin iş günü ama sanırım kar nedeni ile gidemeyecek, bakalım..

Önce-sonra postumuz için verdiğimiz serbest mim çağrımıza Özgür Anne ve
Eren Seren ve Diğerleri çok güzel eşlik etmişler, mutlaka okuyunuz :)

Özgür Anne Atta Çantamızda neler var mimi yollamış. Bakalım neler var?

Olmazsa olmaz: Bez, ıslak mendil, yedek body (uzun ve kısa kollu), suluk veya biberon, oyuncak.
Olsa iyi olur: Yedek uyku tulumu, biberon, kavanoz hazır mama, emzik, önlük, galeta gibi elimizde kemirilecek bir yiyecek, fotoğraf makinesi.
Yatılı gidiyorsak: Havlu, D vitamini, demir ilacı ve damlalığı, yelek, gece tahılı, biberon.

Ben bazen "yedek" olayını abartıyorum. Bir bakıyorum koca bir çanta olmuş. Ama hazırlıklı olunca da iyi hissediyorum. Bakınız hemen aşağıda, bu akşam çekilmiş, yelekli uyku öncesi fotoğrafı.



Doktor kontrolümüz vardı dün. İyiyiz maşallah :) Bu ay balık ve kahvaltılara geçiyoruz yavaştan, henüz yumurta ve tavuk yok.. Emzirmeye devam. Doktorumuz özellikle kış bitene kadar emzirmenin önemini vurguladı. Emeklemeden ses yok ama kendimizi tutup kaldırma durumundayız.

Zaman akıyor, Can büyüyor..

4 yorum:

  1. yazıyı okumadan yapıyorum yorumumu. can'ın o gülüşüne bit-tim... çok içten, çok mutlu bir çocuk.. canım benim...

    YanıtlaSil
  2. Sağol Hülya :) Ben de çok mutlu oluyorum O'nu böyle gördükçe, şeytan tüyü var hınzırda :))

    YanıtlaSil
  3. Ah ben hep söylüyorum,onun o gülüşü çok canlar yakacak çokkk

    YanıtlaSil
  4. He he sağol Seren'cim :) Japon'a öpücükler..

    YanıtlaSil