7 Şubat 2011 Pazartesi

Biraz daha büyüdüm...

Dün dedemlere gittik. Dedem bize çorba yapmış. Biraz acı olmuştu anneme döndüm "acı" dedim.

Sanırım emzikle vedalaşıyorum yavaş yavaş. Bence önceden de bırakabilirdim ama kısmet bu aya imiş :))

Herrr kelimeyi taklit ediyorum ama kendi hazinemden de vazgeçmiyorum, bakınız:
Agudi? = nerede?
Düdü = Süt
Mi = Ben/benim (Hayır, evde ingilizce konuşmuyoruz:) )
Ne = Can

Küplerden kule yaparım, yer silerim, portakal sıkarım, tabağımı bulaşık makinesine koyar ardından "bidi" derim. Annem ve babama kapıdan el sallar öpücük yollarım. 2-3 kelimeli cümlelerim bile var :)

"Baba vııınnn op op" : Babamın arabasında öp öp çalıyor.
"Anne jiji vınn" : Annemle arabayla gymboreeye gittik.
"Baba, fufu bababa": Babamla yumurtaya tuz koyduk :))))

Komiğim değil mi:)
Annem bir zahmet fotoğraf da eklese süper olacak, blog okuyuclarımı kaybetmek üzereyim nitekim..

3 yorum:

  1. Maşallah Can'a. Bloğu takip etmeye devam:))

    YanıtlaSil
  2. can'ın kelimelerine bayılıyorum:)
    kaan la aynı aylarda olmalarına rağmen bizde daha tık yok.
    sadece anne, baba..üzülüyorum de aslında

    çalışan annenin halinden yine çalışan anneler anlar.fırsat olmaz ki resim çekmeye
    resimsiz de seviyorum hem ben burayı

    YanıtlaSil
  3. Fadiş Abla sen süper sadık izleyicimsin, çok seviyorum seni :)
    Anne müdürü abla, hiç üzülme ben de durup durup depar atıyorum kelimeler konusunda. Mesela, bu hafta sonu kelime hazinem gelişti kendiliğinden annem dumur oldu :) Kaan'a sarılıyorum :)

    YanıtlaSil