22 Eylül 2010 Çarşamba

Çocuğunuzla kaliteli zaman geçirdiğinizi nereden anlarsınız?

Bu başlığı içeren bir çok yazı yazdım profesyonel olarak ve de okudum.
Ama şimdi yazacaklarım kimse için ölçüt olmasa da bana oldu :)

Çocuğumla kaliteli zaman geçirdiğimi şuralardan anlıyorum:

-Oynarken sıkılmıyorum
-Aklım Can uykuya daldığında yapacağım işlerde olmuyor
-İçimden sıcak sıcak birşeyler akıyor Can'a doğru :)
-Can daha çok dokunuyor, oyunlarında daha bir "karşılıklı" oluyor
-Oyuncakların herrr yere dağılmasına takılmıyorum
-Daha çok kikirdiyorum
-Bazen ise o sessiz ben sessiz 15 dakika geçiriyorum

"Kalite" kelimesini eskittik bence artık.
Yerine "keyifli anne babalık" diyor ve kısa süre sonra aşağıda gördüğünüz kitaptan bahsedeceğimi bildiriyorum...

6 yorum:

  1. ne güzel ifade etmişsin..ben de çalışan bir anne olarak bu kaygıyı hep yaşıyorum..önerilerini dikkate alacağım..

    YanıtlaSil
  2. heyooo bunu duyduğuma çok sevindimmmm:) bi de bazen karşılıklı transa geçiliyor. o bişey yapıyor sen bir şey o bir şey sen bir şey yüz ifadeleri gülmeler aynı oluyor.. o da pek hoş:)

    YanıtlaSil
  3. gutguturuna, öneri değil aslında ama cidden anlıyor kaliteli mi değil mi geçirdiğin zaman, bir de tabii kuzular da farkındalar aslında her şeyin:) Haklısın çalışan anne olunca bambaşka kaygılar da giriyor devreye..

    YanıtlaSil
  4. Özgüranne, o trans hali süper bir durum! Muzip bir ilişki oluyor, mecik gibi bir şey :)

    YanıtlaSil
  5. ben bi de mutfağın araca uyuduktan sonra toplanmasına takmıyorum. bi çöpü vaktinde çıkarmadığımız için sabah ümit abladan fırçayı yiyoruz ama olsun. keyifli vakit geçiriyormuşuz bak herşeye değer:)

    YanıtlaSil
  6. Ha ha çöp bizde de aynı :)) Mutfağı ise resmen gece 22-23 gibi topluyorum en son :))

    YanıtlaSil