25 Şubat 2010 Perşembe

Bir tek annem olsun bana bir şey olmaz...

Pınar reklamı.
Ben seyredemiyorum, çok acıklı.

Nasıl bir cümle bu: "Bir tek annem olsun bana bir şey olmaz..."

Özgür Annenin benzetmesi muhteşemdi; "küçük periler gibi gelip herşeyi kotarıyorlar bir anda..". Bizimkiler de öyle. Bayılıyorum onlarla olmaya.. Yemek, çay, sohbet, ilgi alaka gırla.. Can da anlıyor, anne mutlu Can mutlu..

Sonra babaannemiz var, hep arar sorar, hiç yalnız bırakmaz.. "Bir şeye ihtiyacın var mı?" der, bizi kuş gibi hafifletir.. Sezaryenimde O da sancılanır..

Demem o ki; geçen gece sebepsiz yere huzursuzlanan Can'ım, kucağıma geldi, kafasını boynuma gömdü, mırıl mırıl sakinledi.. O zaman dedim yine, bu nasıl bir güvencedir, insanın annesi her zaman mı limandır?

5 yorum:

  1. Ben de o reklamda salya sümük olanlardanım :)

    YanıtlaSil
  2. reklam yayınlandığında hamileydim ve ofisteki bilgisayarıma yüklemiştim melodiyi..dinleyip dinleyip ağlıyordum hergün..
    hala telefon müziğimdir kendileri..

    YanıtlaSil
  3. Anne, Allahtan çok sık yayınlanmıyor artık..

    YanıtlaSil
  4. Seren ve Özgür, çok iyi anlamışlar reklamın nereye dokunduğunu...

    YanıtlaSil